Thursday, April 15, 2010

Tahtmine ja selle saamine

Kui ma midagi väga tahan - siis ma seda tahan.
Kui ma midagi loodan või ootan - siis ma seda loodan ja ootan.

Kuid kuidas oma tahtmine reaalselt ellu viia, et seda oma käes tunda? selles ise olla?

Ju siis peab äkki elamagi hetkes, just nüüd ja praegu. Oma soov tuleb maailma lahti lasta, et see sellega edasi tegeleks ning selle sulle ette manaks. Kui sa jääd vaid tahtmise või ootamise juurde, siis sa jäädki seda tegema. Tundub, et see on kirjutamata seadus. Lase oma tahtmine sinna kusagile tuulde, vabaks, ära hoia seda kinni.
Ning mingi hetk sa avastad, seda ma ju soovisin, mul on see praegu olemas!

Ma olen õnnelik!



Plaanid tuleb ka lahti lasta, sest on suur võimalus, et need ei lähe tahetud rada mööda.


Tundub äkki imelik, kuid Indigolaste lauludest leiad alati midagi enda kohta, olenemata tujust.

No comments: