Saturday, March 19, 2011

Oleme head inimesed.

Kallid inimesed. Täna on olnud üks suurepärane päevake. Mõelge, kui iga päev oleks selline.

Päev algab uniselt, kuna eelnev öösel oli magamist vaid 4 tundi. Õige vastlapäev on maha magatud, siis kohe hommikul viin arvuti kööki ja panen sealt Jezabelsi mängima, võtan kausi ja muu varustuse ning hakkan tainast vorpima. Kõiki koostisosi panen sisetunde järgi. Natuke olen hirmunud ka, et äkki ei tule väga hea asi välja, kui ma retsepti hoolega ei jälgi. Kuid tainas hakkas kerkima ja nägi suhteliselt hea välja. Taina tegemise ajal sain aga sõnumi hästi armsalt inimeselt, mis tõi mulle sära silma. Ma tegin vastlakukleid. Need ei tulnud küll kõige paremad välja, kuid ma ikkagi tegin neid - asi oligi nende tegemises. Samal ajal kui kuklid ahjus küpsesid, ma vaatasin köögi põrandal Hereafter filmi. Pärast läksin ma välja selle sõnumisaatjaga kohtuma. See meeldis mulle väga, sest viimati nägin teda eelmine aasta. Ta on tore. Teel aitasin ühel turistil orienteeruda tallinnas. Mu ühel sõbral jäi kohvikus megapalju saiakesi üle ja ta otsustas neid jagama minna. Kui sõnumisaatja kodu poole hakkas liikuma, siis ma läksin sõbraga saia jagama. Me sõitsime kesklinnas ringi ning otsisime kodutuid. Mõned me leidsime ja saime saiakeste eest vastu naeratuse. Tegime ka mõnel parkimistrahvide kirjutajal tuju paremaks. Neid ju niikuii keegi väga ei armasta. Lõpuks saime suuremast osast murekoormast (saiakestest) lahti ning käisime Kadriorus lumememme ehitamas. Homme või lähitulevikus viin ka oma Natopakid kodututele.



If your ship doesn't come in, swim out to it. -Jonathan Winters

1 comment:

Female Buddha said...

Sa oled hea inimene Kaupo :)