Wednesday, March 3, 2010

Otsin tööd

Tere,

Ma otsin omale tööd.
Töö võiks asuda maapiirkonnas. Ehk mõnes talus. Keset rohelust ja värskust. Vahest võiks isegi läheduses olla mõni järveke või niidu kõrvalt jõgi mööda triivida. Lammastel võiks olla suur lapike rohelist põldu, kus mina saaksin kivi peal istuda ja neile suupilli mängida. Naabreid ei peagi üldse nägema, ei üle pöllu ega metsatuka taga. Eks seal tee alguses, kui teisele poole pöörata, siis seal võiks ikka mõni vanapapi veel elada - kui tuleb tuju lugusi kuulata või koos midagi puust nikerdada. Metsatukas ja niidul võiksid olla suured kivid, kus peal olles ja istudes võiks päikest ära saata. Kukepoiss tagaaiast võiks igal hommikul päikesetõusust teada anda. Maja ise ei pea uhke olema. Piisab heinakuhjast lakas ja väikesest pliidist või kaminast toas, millest võiks puid põletades sooja ja praksuvat elusat tuld jälgida.

Mis ma oskan?
Ma oskan põllult kive korjata. Oskan pliita alla tuld teha. Nautida seda rahu ja vaikust, mis igal õhtul metsatukast majale langeb. Võin lammastele meelelahutuseks suupilli mängida. Tean, millal redised, maasikad, porgandid ja kartulid valmis on. Oskan kaevust vett välja tirida ning seda koos juurviljadega supiks muuta. Mul on mitmeid aastaid töökogemusi kirve, labida, sae, haamri ning naaskliga. Olen ladunud kiviaeda. Heinapakke veeretanud ning ladunud üksteise otsa. Hobuste talle puhastanud ning neid söötnud. Kassile ja koerale pai teinud.

Kui peaks mõni selline koht vaba olema, palun minuga ühendust võtta.

Kõrgharidusega ärijuht.

1 comment:

Female Buddha said...

Kuule sa mulle siia sulaseks ei tahaks tulla ? Mul on üks lammas ka...temale võid vabalt suupilli mängida...talle kindlasti meeldiks :D