Saturday, June 26, 2010

2010 Jaan

Enam ei teagi, kas plaanida selliseid päevi, või mitte. Sest olen kogeda saanud, et plaanid tavaliselt ei taha hästi minna niiviisi, nagu nad olid ette kujutatud. Kuid kui ei tee plaani, siis ikkagi ootad midagi, et juhtuks. Seekord oli mul varuplaan. Ning siis veel igast asju ja kohti ja inimesi. Kuid lõpuks jäin ma ikkagi omadega, kellega ma elan ja on ohutu. Ei teagi miks ma nii kerge tee valisin. Kuid mis seal ikka. Sõit algas kuue paiku õhtul, kui kõik ettevalmistused olid tehtud. Enne kaheksat pidime olima järjekorras, et sõita praamiga saarele. Saime uue "Saaremaa" laevale. See uhkus lõhnas veel keemia järgi, nii uus oli too. Sellega kihutasime mööda vett. Tee peal ma hullult mõtlesin, et kuhu saarel minna, et miskit tegevust oleks. Kuid ma otsustasin jääda teistega. Leppisin sellega, mis mulle ette kanti. Magajäämise hetkeni olime Mändjala kämpingust umbes 6 korda mööda sõitnud. Küll kord kuhugile võõraste hoovi, kus me sõime. Seal ei võetud meid väga sõbralikult vastu, sealsed inimesed olid veidi kinnised ja omas turvalises seltskonnas. Ma usun, et nad olid väga toredad ja huvitavad, kuid nad ei andnud võimalust nendega tuttavaks saada. Küpsetasime liha ja kui see oli õgitud, sõitsime randa. Hakkas juba hämarduma. Linna külasimman oli. Lõke, inimesed, muusika (sült), ning tuttavad. Eesti on väikene. Ei oleks neid oodanud kohata. Hommik oli kämpingus ja ilusa sooja ilmaga. Esimene asi oli merevee soojuse proovimine - ei olnud miskit nii külma. Päeva veetsimegi rannas liiva sees hüpeldes ja vees sulistades. Harjutame ikka seda uut avastust, mis ma üksäev tegin. Vaja läheb võimlemispalli, liiva, auku ning hüppajat. Hästi vägev oli. Sõitame veel mööda saaremaad ringi. Ostame odavaid hambaharju. Räägime poistele tähtsatest asjadest. Karujärve pidu lõppes jube vara. Pidula forelli brasiilia pidu oli tasuline ning palju inimesi polnud näha. Päeva lõpetame katkise rangluu ja Kuressaare haiglaga. Ning kusjuures ma ei ole kunagi nii varase praamiga sõitnud varem (kell 5.00, no tegelikult ma vist magasin kogu selle sõidu. Kuid igatahes on kõik hästi ja jääb ootama uut seiklust.

I am running against time.
I am running out of time.

No comments: